Search
Close this search box.

Ota yhteyttä:

Toni Rämö
puh. 050 360 2952
vuoksenruuvi@elisanet.fi

Vuoksen Ruuvi ja Autotarvike Oy
Torikatu 6, 55800 Imatra
www.vuoksenautotarvike.fi
Facebook
Instagram

Imatran Savorakin esittelylaitureita löydät Vuoksen Ruuvi ja Autotarvike Oy:n pihasta osoitteesta Torikatu 6, 55800 Imatra. Tarkempaa laituriesittelyä kaivatessasi soittele Tonille ennen liikkeelle tuloasi!

Toni Rämö

Jo kouluikäisenä aloitti Savorakin laitureiden Imatran jälleenmyyjämme, Toni Rämö autella isäänsä tämän silloisessa yrityksessä, Vuoksen Ruuvi ja Autotarvikkeessa. Yhtä pitkään on myöskin golf kuulunut tämän miehen harrastuksiin. Muutosta nykypäivään on tapahtunut vain siinä, että kilpailumielessä golf on jäänyt – työpuolella taas poika on veljensä kanssa ottanut yrittäjän saappaat jalkaansa isältään.

Pitkäjänteisesti on työtä tehty niin vapaalla kuin työelämässä, ja se kyllä kuuluu ja tuntuu Tonin tavassa palvella asiakkaitaan ja luotsata yritystään eteenpäin kotiseudullaan.

Mikä on oma taustasi & osaamispohjasi laitureiden myyntiin?
”Pohjalla minulla on ammattikorkeakoulun liiketalouslinjan ja markkinoinnin tutkinto. Sukupolvenvaihdos perheyrityksessämme tehtiin kuutisen vuotta sitten, ja siitä sitten lähti oma ura itse yrittäjänä alkuun. Monipuolisuus on yrityksemme valtti. Tuotevalikoimastamme asiakkaamme löytää niin työkalut ja muut rautakaupan antimet kuin autotarvikkeet. Lisäksi tarjontaamme kuuluvat pienkonehuollot sekä RamonEdge luistimien terähuollot ja terämyynti. Vajaat 10 vuotta ollaan myöskin Savorakin laitureita jälleenmyyty Imatralla. ”

Miten itse kuvailisit Savorakin laitureita?
”Ne on hinta-laatusuhteeltaan hyviä, laadukkaasti tehtyjä sekä viimeistellyn näköisiä. Itse tuotteen laadukkuuden lisäksi tykkäsin alusta pitäen perheyritysmäisyydestä joka Savorakilla vallitsee.”

Mitä näet tärkeimmäksi, kun asiakas ottaa laituritarpeissa sinuun yhteyttä?
”Pitää itse tuntea tuote hyvin ja tietää, mitä on myymässä, jotta asiakasta osaa palvella mahdollisimman hyvin. Ammattitaitoa pitää itsellä olla ja uskoa itse tuotteeseen mitä myy. ”

”Keskeistä myös on, että jos ongelmia tulee niin myyjän kuuluu kantaa vastuunsa ja hoitaa ongelmat asianmukaisesti ja rivakasti. Tyytyväisenä asiakas meiltä yleensä lähtee ja hyvää palautetta on tullut. Palvelun laatuun ollaan meillä satsattu ja se kantaa hedelmää.”